Forum motorowerowe

Wszystko o motorowerach!! Tuning wizualny, porady, problemy techniczne..

Teraz jest 29 mar 2024, o 13:20

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 24 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3  Następna strona
Autor Wiadomość
PostNapisane: 14 lip 2014, o 15:17 
Poziom
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 26 lut 2014, o 11:19
Posty: 37
Lokalizacja: NML
Pojazd: Ogar 200 SS
GG: 0
Województwo: Warm.-maz.
Witam robię zapłon cdi w moim ogarze. W tym problem że nie mam iskry i za bardzo nie wiem o co chodzi. ;/
A więc tak. Podłączone mam wszystko jak na tym schemacie
Obrazek
,tyle że mam podłączony jeszcze transformator pomiędzy cewką i modułem. Napięcie na moduł za transformatorem wynosi ok. 60-90V może nawet więcej, lecz z modułu do cewki WN nie płynie żadne napięcie.
Z góry dzięki za odpowiedzi. ;-)


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
PostNapisane: 30 gru 2014, o 11:26 
Poziom
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 28 gru 2014, o 16:13
Posty: 10
Lokalizacja: PNA
Pojazd: Romet ogar 200
GG: 0
Województwo: Śląskie
Długo czekałem ale nie doczekałem się odpowiedzi. Mam taki sam problem jak kolega wyżej, napięcie z transformatora(230/12) jest przed modułem a na kablu w/n do cewki już nie ma. Aktualnie w mierniku skończyła się bateria więc dokładnych wartości napięcia na cewce i trafie nie podam. Dodam ,że przerwa na impulsatorze to gdzieś mniej niż 1mm .Jutro dodam schemacik jak to podłączyłem wszystko, bo może tam się kryje mój błąd. Mój zestaw cdi : Obrazek


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
PostNapisane: 30 gru 2014, o 12:24 
Poziom

Dołączył(a): 23 lis 2013, o 15:39
Posty: 348
Lokalizacja: Inowrocław
Pochwały: 3
Pojazd: Romet Ogar 200 2x
GG: 0
Województwo: Kuj.-pom.
Po pierwsze to sprawdzić najbardziej błahe rzeczy takie jak czy kabel nie jest przerwany połączenia czy zwarcie się nie robi itp. Następnie sprawdzić czy trafo jest odpowiednio podłączony czyli jeden przewód z cewki do trafo a drugi do masy z trafo jeden i do modułu a drugi do masy. Później sprawdzić mase impulsatora. I na koniec czy moduł jest odpowiedni

_________________
http://olx.pl/oferty/uzytkownik/XUDN/
https://m.youtube.com/channel/UCW61p43FPrYIWaJ-TRA5n7w


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
PostNapisane: 30 gru 2014, o 13:12 
Poziom
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 28 gru 2014, o 16:13
Posty: 10
Lokalizacja: PNA
Pojazd: Romet ogar 200
GG: 0
Województwo: Śląskie
Masy posprawdzane, może być problemem z jedną wspólna masą?? Udało ci się te twoje cdi odpalić i przyczyną był brak styków ??


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
PostNapisane: 30 gru 2014, o 13:40 
Poziom

Dołączył(a): 23 lis 2013, o 15:39
Posty: 348
Lokalizacja: Inowrocław
Pochwały: 3
Pojazd: Romet Ogar 200 2x
GG: 0
Województwo: Kuj.-pom.
Ja w swoim nie mam cdi ale kumplowi poprawiałem tak to porobił że nawet luty nie prawidłowe. A co do masy to podłączasz do ramy itp wiesz o co chodzi.

_________________
http://olx.pl/oferty/uzytkownik/XUDN/
https://m.youtube.com/channel/UCW61p43FPrYIWaJ-TRA5n7w


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
PostNapisane: 2 sty 2015, o 10:55 
Poziom
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 28 gru 2014, o 16:13
Posty: 10
Lokalizacja: PNA
Pojazd: Romet ogar 200
GG: 0
Województwo: Śląskie
Oto mój schemat wszystko jest dokładnie tak podłączone


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
PostNapisane: 2 sty 2015, o 11:47 
Poziom
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 26 lut 2014, o 11:19
Posty: 37
Lokalizacja: NML
Pojazd: Ogar 200 SS
GG: 0
Województwo: Warm.-maz.
Tu masz coś więcej. cdi-i-problem-z-odpaleniem-t16209-20.html


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
PostNapisane: 2 sty 2015, o 12:17 
Poziom
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 28 gru 2014, o 16:13
Posty: 10
Lokalizacja: PNA
Pojazd: Romet ogar 200
GG: 0
Województwo: Śląskie
impulsator w porządku jest na zasadzie magnesu a wypustka jest stalowa ze śruby ,myślę że to wina modułu. Moduł nowy no ale może nie ogarnia, polutuje przewody, posprawdzam napięcia i porobię zdjęcia. Rezultaty napisze w najbliższym czasie ,bo chwilowo mam brak czasu (auto samo się nie pomaluje)


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
PostNapisane: 2 sty 2015, o 21:23 
Elektronik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 12 wrz 2010, o 18:17
Posty: 947
Pochwały: 44
Pojazd: komar-2biegi,Nissan Navara double CAB,Quad 110
GG: 0
Województwo: Warm.-maz.
Kup cewko-moduł,będzie mniej kłopotów,albo wpisz w google typ modułu i oanaczenie kabli (pinów),co typ to inne oznaczenie.
Jak masz wszystko dobrze połączone,to są dwie przyczyny,transformator za mała moc,słabo działa impolsator (blaszka ze stali miękkiej,gróbsza).

_________________
http://chomikuj.pl/mewa.51


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
PostNapisane: 19 sty 2015, o 23:10 
Poziom
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 28 gru 2014, o 16:13
Posty: 10
Lokalizacja: PNA
Pojazd: Romet ogar 200
GG: 0
Województwo: Śląskie
Ok mam pomierzone wszystko. Cewka daje tylko okolo 3v transformator od 40v w gore gdzieś do 70v , impulsator pokazuje 0,1v sprawdzałem tez cewki swietlne i daja ok 6v , wyniki te same na 2 innych cewkach które zalozylem i na 2 magnecie.


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 24 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL
phpBB SEO
www.ogar200.pl , www.motorowery.net