Forum motorowerowe

Wszystko o motorowerach!! Tuning wizualny, porady, problemy techniczne..

Teraz jest 29 mar 2024, o 16:41

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 18 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: zapłon
PostNapisane: 12 sie 2011, o 21:47 
Poziom
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23 cze 2011, o 22:01
Posty: 28
Lokalizacja: Łódź
Pochwały: 1
Pojazd: Ogar 205, KTM 250, DIABOLINI XZ250R 4R i 150ccm3
GG: 21233883
Województwo: Łódzkie
Z jakieś 3 tygodnie temu przestałem jeździć na swoim ogarku i przestawił się zapłon no to go ustawiłem i teraz postał kilka dni, bo na części czekałem, ale nie mogłem już go ustawić.. Jeżeli chodzi o ustawienie to sobie poradzę, ale dlaczego on się rozregulował? Stał nieruchomo nie palony przez tydzień...


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł: Re: zapłon
PostNapisane: 12 sie 2011, o 22:20 
Elektronik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 12 wrz 2010, o 18:17
Posty: 947
Pochwały: 44
Pojazd: komar-2biegi,Nissan Navara double CAB,Quad 110
GG: 0
Województwo: Warm.-maz.
Skąd wiesz że przestawił się sam zapłon?podaj objawy.

_________________
http://chomikuj.pl/mewa.51


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł: Re: zapłon
PostNapisane: 12 sie 2011, o 22:22 
Poziom
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23 cze 2011, o 22:01
Posty: 28
Lokalizacja: Łódź
Pochwały: 1
Pojazd: Ogar 205, KTM 250, DIABOLINI XZ250R 4R i 150ccm3
GG: 21233883
Województwo: Łódzkie
1. Strasznie mała moc jak przy pierwszym rozregulowaniu
2. Ciężko pali
3. Czarna świeca


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł: Re: zapłon
PostNapisane: 12 sie 2011, o 22:34 
Elektronik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 12 wrz 2010, o 18:17
Posty: 947
Pochwały: 44
Pojazd: komar-2biegi,Nissan Navara double CAB,Quad 110
GG: 0
Województwo: Warm.-maz.
Z tego wynika,że masz problem z gażnikiem i paliwem,a nie z zapłonem,zapłon ustaw jak podaje instrukcja,sprawdż ustawienie gażnika-wyreguluj go bo daje za dużo paliwa i dlatego masz te objawy(zmień paliwo).

_________________
http://chomikuj.pl/mewa.51


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł: Re: zapłon
PostNapisane: 12 sie 2011, o 22:42 
Poziom
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2 cze 2010, o 11:27
Posty: 51
Lokalizacja: Bełchatów
Pochwały: 3
Pojazd: Ogar 200
GG: 9001319
Województwo: Łódzkie
Tego typu objawy wskazują na zbyt bogata mieszankę czyli coś tutaj z gaznikiem bym powiedział że jest nie tak,lub też z samym paliwem.Zapłon nie miał żadnego prawa się przestawić no chyba że platynki nawaliły.


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł: Re: zapłon
PostNapisane: 12 sie 2011, o 22:43 
Poziom
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 29 wrz 2010, o 20:41
Posty: 1558
Lokalizacja: Czaniec
Pochwały: 21
Pojazd: Rover 241i 1,6 Vtec
Simson s83 OR

GG: 12013975
Województwo: Śląskie
Dokładnie coś masz z gaźnikiem 8-)

_________________
Bikepics : http://www.bikepics.com/members/pitbul1213/

YouTube : http://www.youtube.com/user/diego1213pl/videos?view=0

Temat Simsona : baj-pitbul1213-t10743.html


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł: Re: zapłon
PostNapisane: 13 sie 2011, o 12:09 
Poziom
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23 cze 2011, o 22:01
Posty: 28
Lokalizacja: Łódź
Pochwały: 1
Pojazd: Ogar 205, KTM 250, DIABOLINI XZ250R 4R i 150ccm3
GG: 21233883
Województwo: Łódzkie
Dobra ustawie ten zapłon tylko powiedzcie mi jak mam to zrobić, bo ostatnio ojciec mi to robił, a sam chciałem się nauczyć. Wyczytałem, że 3 mm przed GMP i 0,4 na platynach. GMP czyli wtedy jak tłok jest w najwyższym punkcie i mam go przesunąć o 3mm? Na platynkach 0,4, czyli jak kręciłem tą blaszką pod platynką to mam ją ustawić tak, aby było 0,4 z tym 3mm od gmp tak? Jak platynka wtedy wygląda? Dopiero się otwiera czy już jest otwarta?


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł: Re: zapłon
PostNapisane: 13 sie 2011, o 12:27 
Elektronik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 12 wrz 2010, o 18:17
Posty: 947
Pochwały: 44
Pojazd: komar-2biegi,Nissan Navara double CAB,Quad 110
GG: 0
Województwo: Warm.-maz.
Na początek ustaw przerwę na przerywaczu 0,3-0,4mm w maksymalnym rozwarciu styków.
Następnie ustawiasz tłok w górnym martwym punkcie,mierzysz suwmiarką i do wyniku dodajesz te 3mm,cofasz tłok w przeciwnym kierunku do obrotów,wsadzasz suwmiarkę i obracasz powoli kołem magnesowym zgodnie z obrotami silnika aż dotknie tłok w tym samym czasie styki musi być początek rozwarcia styków,jak jest inaczej musisz przestawić zapłon,po ustawieniu zapłonu sprawdź jeszcze raz przerwę na stykach.

Autor postu otrzymał pochwałę

_________________
http://chomikuj.pl/mewa.51


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł: Re: zapłon
PostNapisane: 13 sie 2011, o 17:23 
Poziom
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23 cze 2011, o 22:01
Posty: 28
Lokalizacja: Łódź
Pochwały: 1
Pojazd: Ogar 205, KTM 250, DIABOLINI XZ250R 4R i 150ccm3
GG: 21233883
Województwo: Łódzkie
A można ustawiać zapłon patrząc na iskrę na świecy? Jak duża iskra i większej nie udało mi się ustawić, to dobrze ustawiony zapłon? A i jeszcze dziwne jest to, że elektroda boczna dotykała środkowej tak jakby wybuch ją zgiął... A zapomniałem powiedzieć wcześniej, jednym z objawów jest też to, że mi strzela w tłumik czego wcześniej nie było, ale to chyba wina tej mieszanki. Jutro kupię 1l i zobaczymy co będzie ;)


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł: Re: zapłon
PostNapisane: 13 sie 2011, o 17:57 
Poziom
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2 cze 2010, o 11:27
Posty: 51
Lokalizacja: Bełchatów
Pochwały: 3
Pojazd: Ogar 200
GG: 9001319
Województwo: Łódzkie
Jak strzela Ci w tłumik to znaczy że zapłon za póżny,ustaw na 2mm przed GMP.


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 18 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL
phpBB SEO
www.ogar200.pl , www.motorowery.net