Forum motorowerowe

Wszystko o motorowerach!! Tuning wizualny, porady, problemy techniczne..

Teraz jest 20 kwi 2024, o 00:02

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 11 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona
Autor Wiadomość
PostNapisane: 15 sie 2013, o 18:23 
Poziom
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 7 maja 2011, o 12:26
Posty: 138
Lokalizacja: Żory
Pojazd: Romet ogar 200, Kingway Chinaboy
GG: 22284986
Województwo: Śląskie
Witam, panowie otóż mam spory problem, mam zerwany gwint w miejscu gdzie jest szpilka która łączy cylinder z głowicą, otóż próbowałem nagwintować na m8, ale to nic nie dało, źle mi to wyszło bo tylko bardziej to rozje&%łem, teraz mam takie pytanie co dalej z tym robić, czy mogę to nagwintowac na m10?? Proszę pomocy bo chciałbym juz sobie pojeździć a jest to dla mnie ważna sprawa, czy da się to jeszcze uratować czy juz trezba kupować nowy karter...


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
PostNapisane: 15 sie 2013, o 19:12 
Poziom
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10 kwi 2011, o 11:54
Posty: 389
Lokalizacja: Winda, NKE
Pojazd: Ryś MR1,Komar 2361,Polo 760 i wiecej
GG: 0
Województwo: Warm.-maz.
po pierwsze zawsze dwa się kupuje kartery, nigdy jeden

_________________
Dawniej Kumarzysta od dziś Marek.K :D


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
PostNapisane: 15 sie 2013, o 19:17 
Weteran
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 16 maja 2010, o 12:47
Posty: 1263
Lokalizacja: Przedbojewice
Pochwały: 25
Pojazd: Romet Ogar 200 88'
Audi 80 b3 1.8s 90'

GG: 16013509
Województwo: Kuj.-pom.
Pewnie, że moźesz to przegwintować. Ale wtedy szpilkę musisz dotoczyć. W najgorszym wypadku dasz karter do spawania, wiercisz nowy otwór i gwintujesz na oryginalną szpilkę ;)

_________________
Autor postu jest autorem postu
Moje maszynki:
Ogar
Mondziak
Astra
Audi 80


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
PostNapisane: 15 sie 2013, o 19:51 
JuniorAdmin
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 5 kwi 2010, o 12:20
Posty: 6315
Lokalizacja: WUR
Pochwały: 28
Pojazd: YYyyy
GG: 0
Województwo: Zachodniopomorskie
waldi napisał(a):
W najgorszym wypadku dasz karter do spawania, wiercisz nowy otwór i gwintujesz na oryginalną szpilkę ;)

Nie w najgorszym, bo to będzie najlepsze rozwiązanie.

_________________
T P S k&rwa! xD Specjalysta, znafca, członek ławy oburzonych. xD
"Dla klyenta wszystko, nawet ukurzyć moge."



Góra
 Zobacz profil Offline  
 
PostNapisane: 15 sie 2013, o 20:40 
Poziom
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 7 maja 2011, o 12:26
Posty: 138
Lokalizacja: Żory
Pojazd: Romet ogar 200, Kingway Chinaboy
GG: 22284986
Województwo: Śląskie
Niestety nie mam mozliwości zaspawania... ;( i co teraz...?


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
PostNapisane: 15 sie 2013, o 21:06 
Weteran
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 18 mar 2011, o 14:57
Posty: 410
Pochwały: 15
Pojazd: Jawa 50 Mustang :D
GG: 0
Województwo: Śląskie
Wyślij mi ten silnik to Ci to zrobię..

Zostaje przewiercenie na m9 ileś tam, potem specjalnym gwintownikiem przegwintowanie na m10 pod sprężynkę regeneracyjną do gwintów, wkręcić specjalnym narzędziem sprężynkę na m8, i mozesz wkręcać szpilkę m8..

No ale wątpię żebyś miał dostęp do takich rzeczy.. Mieszkam 50 km od Ciebie ; pp

_________________
Autor niniejszych postów, nie ponosi żadnej odpowiedzialności za ich treść.


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
PostNapisane: 15 sie 2013, o 21:20 
Poziom
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 7 maja 2011, o 12:26
Posty: 138
Lokalizacja: Żory
Pojazd: Romet ogar 200, Kingway Chinaboy
GG: 22284986
Województwo: Śląskie
Kurde to niedaleko wysłałbym ale jak... dużo bym musiał za wysyłkę zapłacić, bo on ponad 10kg waży... a poradziłbyś go uruchomić, bo mi coś ostatnio nie idzie?


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
PostNapisane: 15 sie 2013, o 22:33 
Poziom

Dołączył(a): 14 cze 2010, o 19:30
Posty: 6679
Pochwały: 108
Pojazd: FSO Polonez Caro 1.4 16V, BMW 330d
GG: 0
Województwo: Łódzkie
Na M10 nie wyjdzie raczej, będą przedmuchy.
Spawanie to najlepsza opcja. Ja miałem wyruchany gwint na szpile w simsonie, koleś mi to zaspawał, a inny nagwintował i trzyma jak Jaś Małgosie za dupe :D


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
PostNapisane: 15 sie 2013, o 23:26 
Weteran
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 26 gru 2011, o 18:43
Posty: 712
Lokalizacja: Warszawa
Pochwały: 13
Pojazd: Komar 2352 '81
Ogar 205 '87
Chart 210 '89
Ogar 205

GG: 7695164
Województwo: Mazowieckie
Wiadomo ze najlepiej spawać ale może spróbuj poxiliną. Sam jeszcze tego nie stosowałam ale mówią że twarde toto jak metal więc na chlopski rozum egzamin powinno zdać ( zapełniasz tym klejem dziurę, a później gwintujesz na oryginalną szpilke).

_________________
Dobrze zrobione moto odwdzięcza się bezawaryjnością mechanikowi :)



Góra
 Zobacz profil Offline  
 
PostNapisane: 15 sie 2013, o 23:34 
Poziom

Dołączył(a): 14 cze 2010, o 19:30
Posty: 6679
Pochwały: 108
Pojazd: FSO Polonez Caro 1.4 16V, BMW 330d
GG: 0
Województwo: Łódzkie
Próbowałem poxipolem zalepić dziurę i nagwintować na nowo i nic to nie dało. Oberwał się klej i musiałem wydmuchać wióry.


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 11 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL
phpBB SEO
www.ogar200.pl , www.motorowery.net