Forum motorowerowe

Wszystko o motorowerach!! Tuning wizualny, porady, problemy techniczne..

Teraz jest 27 kwi 2024, o 13:56

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 11 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona
Autor Wiadomość
PostNapisane: 14 paź 2010, o 22:06 
Poziom

Dołączył(a): 4 sie 2010, o 21:23
Posty: 105
Pochwały: 1
Pojazd: Romet Chart 210, Ogarochart, Komar, quad 125ccm
GG: 592706
Województwo: Podkarpackie
Witam,

Założyłem jakieś 100km temu nowy tłok ZMD i pierścienie. Podciąłem tłok od strony ssania minimalnie, jakieś 0,5mm i podniosłem okno wydechowe o jakieś 2-2,5mm. I teraz mam problem z silnikiem, gdy jest zimny ma bardzo ciężko odpalić, odpala i gaśnie i tak w kółko, nie raz i 20x muszę kopać a gdy jest ciepły pali od kopa. Dawniej jak był zimny to wystarczyło go przelać i odpalać bez gazu i odpalił za pierwszym ale trzeba było poczekać parę sekund żeby się trochę rozgrzał, bo nie mógł wejść na obroty na początku. Co może być przyczyną tego, że nie pali jak zimny, a jak ciepły to odpala zawsze i czy z gazem czy bez. Zwykle bywa na odwrót, że ciepły nie pali... :/


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
PostNapisane: 15 paź 2010, o 15:48 
Poziom
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 5 wrz 2009, o 22:44
Posty: 193
Pochwały: 3
Pojazd: w trakcie szporowania
GG: 3057417
Województwo: Śląskie
W czym Ci to przeszkadza ze musisz 20x kopnac? skoro jesteś pewny ze po tym 20 razie chyci no to nie masz co narzekac :P a chart electronic of course? żadnych przerobek?

_________________
Człowiek uczy się całe życie ...


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
PostNapisane: 15 paź 2010, o 15:52 
Poziom

Dołączył(a): 4 sie 2010, o 21:23
Posty: 105
Pochwały: 1
Pojazd: Romet Chart 210, Ogarochart, Komar, quad 125ccm
GG: 592706
Województwo: Podkarpackie
Przy takim podejściu do wszystkich moich pojazdów to już by mi dawno noga odleciała. Ma palić za 1 góra 2 razem a nie za 20! Chart oczywiście zapłon tzw. AC-CDI, czyli full oryginał ;-) .


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
PostNapisane: 15 paź 2010, o 15:57 
JuniorAdmin
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 1 lip 2009, o 22:18
Posty: 4488
Lokalizacja: Poznań
Pochwały: 83
Pojazd: Ogar 200, MZ ETZ 150, Suzuki GSX 250, Volvo V70
GG: 0
Województwo: Wielkopolskie
haha poodnoszenie okna to głupota i jeszcze tak dużo, cylinder na złom <lol> xD tłok się jeszcze nada


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
PostNapisane: 15 paź 2010, o 16:01 
Poziom

Dołączył(a): 4 sie 2010, o 21:23
Posty: 105
Pochwały: 1
Pojazd: Romet Chart 210, Ogarochart, Komar, quad 125ccm
GG: 592706
Województwo: Podkarpackie
Podnoszenie okna wydechowego to nie głupota tylko chęć zwiększenia obrotów. Można jeszcze wyżej podnieść i silnik będzie normalnie pracował ;-) .


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
PostNapisane: 15 paź 2010, o 16:09 
JuniorAdmin
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 1 lip 2009, o 22:18
Posty: 4488
Lokalizacja: Poznań
Pochwały: 83
Pojazd: Ogar 200, MZ ETZ 150, Suzuki GSX 250, Volvo V70
GG: 0
Województwo: Wielkopolskie
ale skraca się tłok a nie podnosi kanał


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
PostNapisane: 15 paź 2010, o 16:14 
Poziom

Dołączył(a): 4 sie 2010, o 21:23
Posty: 105
Pochwały: 1
Pojazd: Romet Chart 210, Ogarochart, Komar, quad 125ccm
GG: 592706
Województwo: Podkarpackie
Skróciłem tłok od strony ssania, a jak chcesz go skrócić od strony okna wydechowego niby? :mrgreen:


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
PostNapisane: 15 paź 2010, o 16:16 
JuniorAdmin
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 1 lip 2009, o 22:18
Posty: 4488
Lokalizacja: Poznań
Pochwały: 83
Pojazd: Ogar 200, MZ ETZ 150, Suzuki GSX 250, Volvo V70
GG: 0
Województwo: Wielkopolskie
a kto tu mówi o skracaniu od wydechowego ?


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
PostNapisane: 15 paź 2010, o 16:17 
Poziom

Dołączył(a): 4 sie 2010, o 21:23
Posty: 105
Pochwały: 1
Pojazd: Romet Chart 210, Ogarochart, Komar, quad 125ccm
GG: 592706
Województwo: Podkarpackie
No ja piszę o kanale wydechowym, a Ty odpowiadasz na to, że się tłok skraca a nie kanał podnosi.

Tak gwoli ścisłości to nie podnosi się kanału tylko podnosi się okno.


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
PostNapisane: 15 paź 2010, o 16:54 
JuniorAdmin
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 1 lip 2009, o 22:18
Posty: 4488
Lokalizacja: Poznań
Pochwały: 83
Pojazd: Ogar 200, MZ ETZ 150, Suzuki GSX 250, Volvo V70
GG: 0
Województwo: Wielkopolskie
xD rzeczywiście :oops: Zrozumiałem że podniosłeś ssący i jeszcze od ssącego skróciłeś nóżkę. posty te później skasuje żeby nie było że spam robię


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 11 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Skocz do:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL
phpBB SEO
www.ogar200.pl , www.motorowery.net