Forum motorowerowe http://www.forum.ogar200.pl/ |
|
Gaźnik Tuning? http://www.forum.ogar200.pl/ga-nik-tuning-t1447.html |
Strona 1 z 1 |
Autor: | dzi3k [ 13 maja 2009, o 22:22 ] |
Tytuł: | Re: Gaźnik Tuning? |
a co to by miało niby dać ??.... moim zdaniem nic... ALE ja tu mechanik nie jestem .. i mogę być w błędzie |
Autor: | OJS [ 13 maja 2009, o 22:30 ] |
Tytuł: | Re: Gaźnik Tuning? |
dzi3k, jesteś w błędzie, robił to czeski szpec, byś widział jego silnik ;] cycuś glancuś, tak ztuningowanego silnika jawki jeszcze nie widziałem a gaźnik też ma pewnie jakieś swoje zadanie. Poczekajmy na mechanika jakiegoś ;) |
Autor: | spun_14 [ 14 maja 2009, o 14:03 ] |
Tytuł: | Re: Gaźnik Tuning? |
OJS, mam podobnie tylko osiągi nie te |
Autor: | dzi3k [ 14 maja 2009, o 17:56 ] |
Tytuł: | Re: Gaźnik Tuning? |
ty to dajcie mi foty tego jego silnika.. i jakie osiagi miał |
Autor: | spun_14 [ 15 maja 2009, o 14:50 ] | |
Tytuł: | Re: Gaźnik Tuning? | |
On w tym silniku nie ma tego gaźnika tylko mikuni poza tym zawór membranowy z zasilaniem komory korbowej, cylinder 50/5/2, zapłon bezstykowy --> bateryjny, głowica "gwiazda", jakiś wał z krótszym korbowodem i podkowa. Co do osiągów to nie wiem jakie są bo czeska str. musiałbyś sobie przetłumaczyć.
|
Autor: | knap [ 18 cze 2009, o 21:02 ] |
Tytuł: | Re: Gaźnik Tuning? |
po pierwsze to jest tylko wytoczona nakładka na gaźnik... coś w rodzaju strumienicy po drugie jest inna przepustnica ( wygląda na mosiężną ) po trzecie inna dysza więc na pewno coś daje, tylko czy opłacało by się tym jeździć płacąc duzym spalaniem a niewielkim przyrostem mocy? |
Autor: | Matej [ 18 cze 2009, o 21:06 ] |
Tytuł: | Re: Gaźnik Tuning? |
do seryjnego silnika nie opłaca się go zakładac chyba ze bedziemy dłubac cylinder itd to wtedy odczujemy moc a tak to nic nie odczujemy poza ty tylko wir w baku bedzie |
Autor: | Witeq [ 18 cze 2009, o 22:51 ] |
Tytuł: | Re: Gaźnik Tuning? |
Cytuj: więc na pewno coś daje, tylko czy opłacało by się tym jeździć płacąc duzym spalaniem a niewielkim przyrostem mocy? dlatego zainwestowałem w delorto a co do tego czeskiego tuningu gaźnika to raczej się nie opłaca bo za wytoczenie takiego stożka trzeba zapłacić tokarzowi za przepustnice też (i chyba nie jest łatwo ją wykonać) podsumowując lepiej kupić lepszy gaźnik bo jikov to więcej wylewa niż spala |
Strona 1 z 1 | Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group http://www.phpbb.com/ |