Forum motorowerowe
http://www.forum.ogar200.pl/

Kilka problemów z 50 T-1 :)
http://www.forum.ogar200.pl/kilka-problemow-z-50-t-1-t10909-20.html
Strona 3 z 4

Autor:  waldi [ 24 sty 2012, o 15:39 ]
Tytuł:  Re: Kilka problemów z 50 T-1 :)

oj tam, dasz radę :) http://www.forum.ogar200.pl/czyszczenie-konserwacja-ga-nika-gm-12-i-13-t3707.html
tu masz opisane co i jak poskładać :P

Autor:  Malkia [ 12 mar 2012, o 18:48 ]
Tytuł:  Re: Kilka problemów z 50 T-1 :)

Witam :)
Długa przerwa była z braku czasu, ale w końcu zebrałam się do garażu :)
Po wyjęciu wężyka paliwa z kranika i spuszczenia beznyny do kubka znalazłam paliwo, wodę i rdzę. Gaźnik jest cały zarąbany rdzą, leży obok mnie rozkrecony do ostatniej śrubki na biurku. Wygotowany i wyczyszczony, pozostało wrzucić go do benzyny na noc.

Jak pozbyć się rdzy z wnętrza baku? nie stać mnie na kupno nowego obecnie :( Czy opcja spuścić paliwo, wrzucić śrubki i nakrętki do środka i wytrząść bak to dobry pomysł?

silnik popyka parę razy i gaśnie. poprzetykałam wężyki, paliwo dochodzi do gaźnika. Mam nadzieję, że czysty gaźnik bedzie rozwiązaniem problemu.. Co ew. mogę jeszcze zrobić, jeżeli pomimo czystego gaźnika silnik dalej nie będzie chciał chodzić?

i jeszcze jedno pytanko: jak ustawić śrubę wolnych obrotów i powietrza w gaźniku? znalazłam kilka rożnich info.. 1.5 obrotu jest ok? :)

Pozdrawiam :)

Autor:  TramwajarzPL [ 12 mar 2012, o 19:11 ]
Tytuł:  Re: Kilka problemów z 50 T-1 :)

ustawiaj na oko,kręć od powietrza żeby miał równomierne obroty ,wolne możesz też regulacją przy manetce

Autor:  Jurek [ 12 mar 2012, o 19:12 ]
Tytuł:  Re: Kilka problemów z 50 T-1 :)

Tak samo i z kranikiem,rozbierz i wymyj.
Śrubki,nakrętki itp.trochę pomoże,zależy ile masz cierpliwości.
W gaźniku wolne obroty,to tą śrubką ze sprężynką od dołu,co do powietrza to w każdym gaźniku jest inaczej,wykręć 1,5 obrotu i sprawdź czy ma siłę ruszyć z miejsca,podczas jazdy ustawisz sobie tak żeby chodził jak najlepiej (wkręcisz wykręcisz tylko po troszeczku) i tak do skutku.

Autor:  Malkia [ 12 mar 2012, o 19:17 ]
Tytuł:  Re: Kilka problemów z 50 T-1 :)

kolejny problem.
Ktoś mądry podkradł się do mnie do pokoju gdy mnie nie było i w ramach "pomocy" wyszorował gaźnik CIFem..
Czy to mogło zaszkodzić? jeśli tak, jak go ratować?

Autor:  Jurek [ 12 mar 2012, o 19:22 ]
Tytuł:  Re: Kilka problemów z 50 T-1 :)

Nie,ale na wszelki wypadek wymyj go w benzynie.

Autor:  Witos [ 12 mar 2012, o 19:29 ]
Tytuł:  Re: Kilka problemów z 50 T-1 :)

A czemu miało zaszkodzić?wyczyść go dokładnie i tyle,przecież nic tam się nie uszkodziło.

Autor:  Malkia [ 12 mar 2012, o 19:34 ]
Tytuł:  Re: Kilka problemów z 50 T-1 :)

CIF jest generalnie takim środkiem myjącym który ma drobinki piasku w sobie, dlatego się zastanawiałam czy gdzieś coś nie mogło się przedostać ;) zastanawiam się nad założeniem na wszelki wypadek na sitko filtra paliwa kawałka pończochy.. to co (i w jakich rozmiarach) znalazłam w paliwie to klękajcie narody ;)

Autor:  Witos [ 12 mar 2012, o 19:39 ]
Tytuł:  Re: Kilka problemów z 50 T-1 :)

Nawet jak ma te drobinki to przecież przeczyścisz i wylecą.

Autor:  Jurek [ 12 mar 2012, o 19:44 ]
Tytuł:  Re: Kilka problemów z 50 T-1 :)

Cif ma mikro ziarenka,które trzeba wymyć,bo będzie zapychał dyszę.

Strona 3 z 4 Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/