Forum motorowerowe http://www.forum.ogar200.pl/ |
|
Kilka problemów z 50 T-1 :) http://www.forum.ogar200.pl/kilka-problemow-z-50-t-1-t10909-20.html |
Strona 3 z 4 |
Autor: | waldi [ 24 sty 2012, o 15:39 ] |
Tytuł: | Re: Kilka problemów z 50 T-1 :) |
oj tam, dasz radę http://www.forum.ogar200.pl/czyszczenie-konserwacja-ga-nika-gm-12-i-13-t3707.html tu masz opisane co i jak poskładać |
Autor: | Malkia [ 12 mar 2012, o 18:48 ] |
Tytuł: | Re: Kilka problemów z 50 T-1 :) |
Witam Długa przerwa była z braku czasu, ale w końcu zebrałam się do garażu Po wyjęciu wężyka paliwa z kranika i spuszczenia beznyny do kubka znalazłam paliwo, wodę i rdzę. Gaźnik jest cały zarąbany rdzą, leży obok mnie rozkrecony do ostatniej śrubki na biurku. Wygotowany i wyczyszczony, pozostało wrzucić go do benzyny na noc. Jak pozbyć się rdzy z wnętrza baku? nie stać mnie na kupno nowego obecnie :( Czy opcja spuścić paliwo, wrzucić śrubki i nakrętki do środka i wytrząść bak to dobry pomysł? silnik popyka parę razy i gaśnie. poprzetykałam wężyki, paliwo dochodzi do gaźnika. Mam nadzieję, że czysty gaźnik bedzie rozwiązaniem problemu.. Co ew. mogę jeszcze zrobić, jeżeli pomimo czystego gaźnika silnik dalej nie będzie chciał chodzić? i jeszcze jedno pytanko: jak ustawić śrubę wolnych obrotów i powietrza w gaźniku? znalazłam kilka rożnich info.. 1.5 obrotu jest ok? Pozdrawiam |
Autor: | TramwajarzPL [ 12 mar 2012, o 19:11 ] |
Tytuł: | Re: Kilka problemów z 50 T-1 :) |
ustawiaj na oko,kręć od powietrza żeby miał równomierne obroty ,wolne możesz też regulacją przy manetce |
Autor: | Jurek [ 12 mar 2012, o 19:12 ] |
Tytuł: | Re: Kilka problemów z 50 T-1 :) |
Tak samo i z kranikiem,rozbierz i wymyj. Śrubki,nakrętki itp.trochę pomoże,zależy ile masz cierpliwości. W gaźniku wolne obroty,to tą śrubką ze sprężynką od dołu,co do powietrza to w każdym gaźniku jest inaczej,wykręć 1,5 obrotu i sprawdź czy ma siłę ruszyć z miejsca,podczas jazdy ustawisz sobie tak żeby chodził jak najlepiej (wkręcisz wykręcisz tylko po troszeczku) i tak do skutku. |
Autor: | Malkia [ 12 mar 2012, o 19:17 ] |
Tytuł: | Re: Kilka problemów z 50 T-1 :) |
kolejny problem. Ktoś mądry podkradł się do mnie do pokoju gdy mnie nie było i w ramach "pomocy" wyszorował gaźnik CIFem.. Czy to mogło zaszkodzić? jeśli tak, jak go ratować? |
Autor: | Jurek [ 12 mar 2012, o 19:22 ] |
Tytuł: | Re: Kilka problemów z 50 T-1 :) |
Nie,ale na wszelki wypadek wymyj go w benzynie. |
Autor: | Witos [ 12 mar 2012, o 19:29 ] |
Tytuł: | Re: Kilka problemów z 50 T-1 :) |
A czemu miało zaszkodzić?wyczyść go dokładnie i tyle,przecież nic tam się nie uszkodziło. |
Autor: | Malkia [ 12 mar 2012, o 19:34 ] |
Tytuł: | Re: Kilka problemów z 50 T-1 :) |
CIF jest generalnie takim środkiem myjącym który ma drobinki piasku w sobie, dlatego się zastanawiałam czy gdzieś coś nie mogło się przedostać ;) zastanawiam się nad założeniem na wszelki wypadek na sitko filtra paliwa kawałka pończochy.. to co (i w jakich rozmiarach) znalazłam w paliwie to klękajcie narody ;) |
Autor: | Witos [ 12 mar 2012, o 19:39 ] |
Tytuł: | Re: Kilka problemów z 50 T-1 :) |
Nawet jak ma te drobinki to przecież przeczyścisz i wylecą. |
Autor: | Jurek [ 12 mar 2012, o 19:44 ] |
Tytuł: | Re: Kilka problemów z 50 T-1 :) |
Cif ma mikro ziarenka,które trzeba wymyć,bo będzie zapychał dyszę. |
Strona 3 z 4 | Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group http://www.phpbb.com/ |